Vaihteisto:
Autoon on vaihdettu 1,6l turbo moottori, mutta Vaihteisto on Mazdan Bf Sport (1,5 litran moottorista), mikä on sinänsä outoa. Mitä sitä muuttamaan kun hyvin toimii (5 vaihteinen manuaali)
Kytkin:
Ennen kun auto purettiin osiksi , Siinä oli ford cortina GT kytkinlevy ja Ford Escort RS Turbon asetelma, painelaakeri oli Mazdan oma. Kytkin levyn mitat 215mm.
Vauhtipyörä:
Vauhtipyöräksi tulee Gts vakio Vauhtipyörä joka on todella ohueksi hiottu että se mahtuu kytkinkopan sisälle.
Uusi kytkin:
Gts mazdan asetelma, mitsun V6 moottorin levy (225mm) mazdan oma painelaakeri.
Pikkasen ongelmia matkassa, ei voikkaan laittaa edellemainittuja osia, Gts vauhtipyörä ei mitenkään sovi pyörimään vaihteiston sisälle.
Elikkä kytkimeksi tulee siis 1,6 GT vakio kytkin, saa nähdä miten kestää. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
Kuvia tulossa myöhemmin!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti